Dette betyr at du vil motta posten din frå kommunen i Altinn.no, E-boks eller Digipost dersom du ikkje har reservert deg mot digital kommunikasjon.
Når du har registrert e-postadresse og mobilnummer i samband med innlogging til offentlege tenester på nett, til dømes i samband med mottak av skatteoppgjer, har du automatisk godkjent digital kommunikasjon med det offentlege.
Brev som ikkje vert lest i Altinn /Digipost/ E-boks innan to dagar går vidare til sentral utskriftsleverandør. Du vil då motta brevet frå kommunen i vanleg umerka konvolutt.
Vil du vite meir?
Meir informasjon om korleis oppdatere kontaktinformasjonen din, og eventuelt reservere deg, finn du på Norge.no.
Bedrifter og lag/organisasjonar med organisasjonsnummer har ikkje høve til å reservere seg. Desse vil automatisk få all post via Altinn.no
Kvifor gjer vi dette?
Sande kommune ønsker å ha ein meir miljøbevisst kommunikasjon med våre innbyggarar og med næringsliv. Ved å sende ut brev digitalt vil vi spare miljøet for unødvendig papirbruk. Opnar du posten din digitalt i tide, er du også med på å spare regnskogen og miljøet elles.