Vil du markere Kulturminnedagen? Tenkte du eller laget ditt å lage eit lite arrangement?

KulturminnedaganeDet er  mogeleg å få støtte til å arrangement som inkluderer minoriteter og/ eller barn og unge i sine aktivitetar.

I samarbeid med Sparebankstiftelsen DNB vil Kulturminnedagene for første gong gi økonomisk støtte til arrangørar som i større grad ønsker å inkludere minoriteter og/eller barn og unge i sine aktivitetar.

Gjennom prosjektet «MIN kulturminnedag – mangfold og inkludering i nærmiljøet»kan arrangørar søke om støtte til sine arrangement.

Du kan søke om opp til 20.000,- og kommuner som samarbeider med frivillige lag og organisasjoner blir oppfordra til å søke.
Kulturminnedagane blir markert i tidsrommet 4. – 12. september og fristen for å søke støtte er
sett til 23. april 2021.

Meir informasjon om prosjektet «MIN kulturminnedag» og tema for 2021 ligg på