Sande hjelper Luster

Livsglede - Klikk for stort bileteLivsglede

Sande kommune sine Livsglede-medarbeiderar har vore i Luster og hjelpt Luster med sertifiseringsordninga Livsgledeheim som er eit systemverktøy for personsentrert omsorg. Dette sikrar at dei som bur på omsorgssenteret får tilrettelagt aktivitetar, frisk luft og meiningsfulle dagar kvar veke.

Sandetun omsorgssenter fekk spørsmål om å kome til Luster kommune på kick-off. Dette for å hjelpe Luster  med sertifiseringsordninga Livsgledeheim. No skal Luster starte prosessen med å verte sertifisert Livsgledeheim.

Ann Kristin Oksavik og Kristin Longva - Klikk for stort bileteF v: Ann Kristin Brekke Oksavik og Kristin Longva

Ann-Kristin Brekke Oksavik og Kristin Longva hadde ein presentasjon av korleis prosessen for Sandetun omsorgssenter har vore. No ønsker vi Luster lykke til med det same prosjektet!

Kva er Livsgledeheim for eldre?

Her kan du lese meir om Livsgledeheim slik det er organisert i Sande

Kari Johanne Skarmyr
einingsleiar heimeteneste