På saklista

På saklista finn vi denne gangen fleire spennande saker.

Volda og Ørsta flyklubb har søkt om støtte til drift, søk og redningsteneste i klubben sin, som ein del av beredskapstenesta underlagt flytenesten og Houvudredningssentralen.
Trafikktryggingsplanen for Sande kommune og prioritering av asfaltering på kommunale vegar skal verte tilrådd til kommunestyrebehandling, det same med årsmeldingar får Ungdomsrådet og Rådet for menneske med nedsett funksjonsevnt.
Vi har to reguleringsplanan som skal vurderast for utlegging til offentleg ettersyn, det er detaljregulering for Toftesund 2 og reguleringsplan for Halleskiftet og Honndalskrysset.

Skal Sande kommune vere med i eit forprosjekt retta mot forvaltning av notfiske i fjordområda på søre sunnmøre? Dette skal også formannskapet ta stilling til.

Alle møte er opne for publikum og presse etter gjeldande nasjonale retningsliner for smittevern.

Du finn alle innkallingar og sakspapir her.