Kjenner du ei ildsjel?

Over heile landet er det tusenvis av frivillege ildsjeler som gjennom heile året legg ned en uvurderleg innsats for sine klubber og utøvarar. Vi veit at det finns mange av dei i Møre og Romsdal! Kanskje også i Sande?

Covid-19 har ført til eit annleis år for idretten, der ildsjeler kanskje er viktigare enn nokon gong. Difor vert kriteriane for ildsjelprisen utvida til også å gjelde dei som har gjort noko ekstraordinært for klubben eller laget i året som har gått. I tillegg må følgjande kriterier oppfyllast for å bli nominert:

1. Ho/han kan vere trenar, tillitsvald eller ha andre verv i idretten
  2. Ikkje vere heiltidsansatt

Kort frist!

Nominer din kandidat innan 11. oktober. Det vil i år ikkje bli gjennomført ei folkeavstemming. Alle dei 11 fylkesvinnerne vil bli offentliggjort fortløpende på idrettsgalla.no fra uke 43 til uke 48.

Vinnaren blir offentliggjort på Idrettsgalla-sendinga på NRK 9. januar.

Det er Møre og Romsdal idrettskrets som står for utmerkinga.