Frist 23.april kl 10.00 for å stemme på Sande som "Årets maritime kommune" i 2024.

Skal Sande bli  “ Årets maritime kommune”  i år? Det kan vi dersom du er med å stemmer! Vi konkurrerer med Averøy, Haram, Vestnes og Ulstein.

Nye kontrakter på nye bygg blir underteikna i desse dagar.  Siste nytt er at Myklebust Verft as skal bygge to hydrogenferjer med kapasitet på 120 bilar.  Desse blir verdas største hydrogenskip, fortel Torghatten Nord som står bak satsinga.  Så Sande er med på den maritime, grøne utviklinga! Stem i vei!

Ved å stemme håper vi å vise at vi er den beste kommunen. Næringane  i det maritime miljøet vårt står for stor verdiskaping  Den maritime næringa med store og små bedrifter gjer også at heile samfunnet går rundt og utviklar seg - ja, gjer det godt å bu i Sande:

Utanfor allfarveg - HELDIGVIS!

Det er Maritimt forum som har nominert kandidatane til denne utmerkinga.

Les meir i artikkelen her og STEM: Er Sande årets maritime kommune? — Maritimt Forum (maritimt-forum.no)

Myklebust verft