Tilskot til inkludering av barn og unge

Tine Poppe

Lag og organisasjonar er invitert til å søke om  tilskot til tiltak for å inkludere barn og unge. Har du ein god ide for å inkludere nye sandssokningar eller barn/unge som du trur ville ha utbytte og glede av gode tilbod kan du få støtte  for å realisere draumen!

Målsettinga med ordninga

Målet med tilskuddsordninga er å legge til rette for at alle barn og unge skal ha høve til mestring og samfunnsdeltaking i slik som fritidsaktivitetar, kulturliv, utdanning, organisasjonsliv og arbeidsliv, samt demokratisk deltaking.

Målgruppa er barn og unge i alderen fra 0 til og med 24 år som av ulike grunner står i fare for å "dette utafor".

Her kan du lese meir om ordninga og finne søknadsskjema.

Sande kommune er med i denne nasjonale ordninga og det er slik at alle søknadane vert tilgjengeleg for kommuneadministrasjonen.

Du kan få fleire opplysningar ved å kontakte Sande kommune om du har spørsmål.

Søknadsfristen er 18.november 2022