No blir det tryggare å kommunisere med kommunen

No blir det tryggare å kommunisere med kommunen

Frå 1. desember innfører vi ei ny ordning for tryggare og meir effektiv kommunikasjon med innbyggjarane. Dette betyr at innbyggjarar ikkje lenger skal sende e-post til postmottaket.

Melding frå telefon - Klikk for stort bilete Adobe Stock

Bakgrunn for endringa

E-post er ikkje ein sikker kanal, og vi har opplevd at meldingar ikkje kjem fram – til dømes på grunn av brannmur, søppelpostfilter, store vedlegg eller feil i e-postadressa. For å sikre at alle meldingar og dokument blir mottatt og behandla, går vi no over til tryggare og meir strukturerte løysingar.  

Dette skal innbyggjarane bruke i staden

  • Kontaktskjema for generelle spørsmål
  • eDialog for trygg sending av dokument og meldingar, også med sensitivt innhald
  • Digitale skjema for spesifikke tenester
  • Skjema for byggesøknad via Fellestjenester Bygg (DFB)

 

Lenker til alle løysingane ligg på heimesida under “Kontakt oss” frå 1.desember.

Endringa er eit samarbeid mellom Hareid, Herøy, Sande, Ulstein, Volda og Ørsta, og har som mål å sikre betre informasjonstryggleik, meir automatiserte prosessar og effektiv ressursbruk. 

Avgjersla om å innføre digital kommunikasjon for postmottak er vedteken av kommunedirektørgruppa for kommunane Hareid, Herøy, Sande, Ulstein, Volda og Ørsta med heimel i forvaltningsloven paragraf 15 a og eForvaltningsforskriften paragraf 3.